Генералният мениджър на LUCY Fashion Виолета Борисова бе част от кампанията „ЖЕНИ НА ВЪРХА“ на FORBES.
Във вълнуващ разговор Вили, както я наричат нейните колеги и приятели, споделя пред FORBES за своя път към успеха, за тайните, които крие развитието на една марка в България и личните моменти и препятствия, които съпътстват създаването на успешен, семеен бизнес, в който са замесени три поколения силни жени.
В интервю със заглавие ДА ОБЛЕЧЕШ УСПЕХА се отбелязва, че Виолета Борисова развива LUCY Fashion, издигайки производството на дрехи в България на световно ниво. Навлизайки в анатомията на модния бизнес, се показаха детайлите и спецификите на уникалния бизнес модел, който брандът прилага:
❝ FORBES: С какви основни предизвикателства се сблъсквате по пътя към разрастването на Lucy Fashion?
ВИОЛЕТА БОРИСОВА: Въпреки че модният бизнес е специфичен, предизвикателствата са валидни за всяка дейност в България и това са: конкуренцията на чуждестранните марки и правилният подбор на търговски локации, персонал и партньори. Никой не вярваше, че в България може да се произвеждат дрехи, които да бъдат конкурентни на международните марки, но все повече стават клиентите, които ни предпочитат и се обличат само с LUCY. Ние влизаме в икономическа битка с наистина големи корпорации, а това е истинско предизвикателство. Начинът, по който излизаме победители, е чрез безкомпромисно качество на собственото производство и ефектното му маркетиране и популяризиране, реализирано от силен и лоялен екип. Избирам да работя с най-добрите професионалисти във всяка една област, която засяга бизнеса ми. ❞
В ЖЕНИ НА ВЪРХА - СТРАСТ ЗА УСПЕХ Forbes представя жени лидери, талантливи и мотивирани, изпълнени със страст и енергия да превръщат предизвикателствата в нови възможности. Те са водеща сила за промяна, въвеждат иновации, притежават естествени лидерски заложби и реализират проекти, с които променят заобикалящата ни действителност и облика на бизнеса.
Екипът на LUCY FASHION споделя, че за него е чест брандът да бъде част от тази кампания, в лицето на „сърцето“ на марката, Виолета Борисова.
По време на специалната фотосесия Виолета Борисова бе облечена в бял костюм на LUCY, в ослепително комбо от блейзер, елек и панталон. Избраният сет показа корпоративния дух на жената-победител, но едновременно с това бе далеч от строго официалния силует, показвайки още веднъж вдъхновението при създаването на мода.
❝ FORBES: Какво Ви вдъхновява в работата?
ВИОЛЕТА БОРИСОВА: Най-щастлива се чувствам в онези моменти, когато подготвяме нова колекция и трябва да мина през селекцията на моделите и материите, през процеса по създаване на мострите и заснемането на фотосесии на различни локации, както и през онова трепетно очакване на това как ще бъде възприета колекцията.
В LUCY правим 7 колекции годишно, добавяме и ексклузивните ни издания и всеки път е ново предизвикателство за мен. На финала изживявам и онзи „уоу“ момент, в който нашите клиенти и партньори ни споделят, че отново сме надминали себе си.
Вдъхновяват ме малките знаци у жените, които подсказват, че брандът е разпознаваем и харесван. Когато видят логото на марката в търговски център и кажат: „О, тук има LUCY“, или когато виждам решителността и удоволствието, с което влизат в магазина, и самочувствието, с което излизат. ❞
Присъствието в кампанията ЖЕНИ НА ВЪРХА не е единственото, с което Виолета Борисова и LUCY FASHION впечатляват през годините.
- Виолета Борисова, собственикът на българския модния бранд LUCY Fashion, триумфира с признанието „ЖЕНА НА ГОДИНАТА“! Престижната титла през 2021-ва година отиде в ръцете на красивата бизнесдама в категория “Бизнес по време на пандемия”.
- През 2021-ва година кампанията „Жените, които променят“ отличи генералния мениджър на LUCY Fashion, Виолета Борисова като една от дамите в България, които със своя вдъхновяващ пример променят света на жените към по-красивото му „аз“ и движат тяхното самочувствие до върховете на успеха.
- Преди година Списание EVA отличи LUCY Fashion и Виолета Борисова в кампанията си „Силата да вдъхновяваш“ . В специален материал, авторитетната медия разкри преминавайки вълнуващата история на бранда, преминавайки през личните моменти не само на Виолета Борисова, но и на нейната майка Гергана Йорданова, която е дала начало на бранда и на Симона - дъщерята на Виолета, която тепърва поема юздите на модната марка.
- Брандът LUCY Fashion бе отличен в специалния проект на в-к и сайт 24 часа „Бизнес хонорис кауза“. Кампанията отдаде специално внимание на фирмите и бизнесите в България, които са с особен принос и стойност за развитието на икономиката и социалната политика.
Централен Офис 